วันพฤหัสบดีที่ 18 กุมภาพันธ์ พ.ศ. 2553

Magma - Aicha

Language: Polish Tekst piosenki: znów przeszła obok mnie dziś nie istnieje dla niej, as Na chociaż lub Czekam spojrzenie Gest Proszę Aicha, stop Chcesz Czego klejnoty zapytanie Rzuć There, the Złota Perel Jasny sznur Owoce znajdę słodsze, miód Za miłość Twoja niż Życie bo I źródło miłości me from Ty Daj z niega KROPLE, Kres abyme poss żyć Na świata, po śladach Twych grim nazywano Choćby głupcem mnie, oooo ... Aicha, Aicha - Ecoute-moi, Aicha, Aicha - t'en va pasAicha, Aicha - Regarde-moi, oooo, Aicha, Aicha - Réponds-moi Chcę mówić lekki jej słowa, jak jej wiatr Chcę niebiańską muzykę GRAC Dla niej promienie słońca Chcę krasch By w jej oczach I zajaśniał Blask, oooo ... Aicha, Aicha - Ecoute-moi, Aicha, Aicha - t'en va pas Ona jest tym Skarb, którego ja nie mogę mieć Umieram, gdy obok niej przechodzi Marze IO na Jawi śnie Marze, że mnie pokocha, pewnego mnie dnia pokocha znów przeszła dziś dla mnie obok nie istniejeniej, as Na chociaż lub Czekam spojrzenie Gest Proszę Aicha, Pokochaj mnie, oooo ... Aicha, Aicha - Ecoute-moi, Aicha, Aicha - Ecoute-moi Aicha, Aicha - t'en va pas, Aicha, Aicha - Regarde-moi, oooo Aicha, Aicha - Réponds-moi, Aicha, Aicha, ... uhuuu ... Aicha, Aicha, ... uhuuu ..., Aicha, Aicha, uhuuu ... ... (to fade out) teledysk Oryginalny: www.youtube.com

Thanks To : Thaitripstoday.com Traveller Program multiply thai thai night life koh chang

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น